Monday, March 11, 2013

Hawaii is over...

Ainult mina suudan viimasel hommikul sisse magada :( pidin kell 5 minema alla fuajeesse, sest siiski minu toakaaslane lahkus, aga ei, ma ei kuulnud oma äratuskella. Hawaiil ei maganud ühelgi ööl rohkem kui 5-6 tundi, nii et uni oli magus. Ärkasin ülesse igatahes ja nägin, et mu sakslane Leonie oligi lahkunud :( sõin igatahes hommikusöögi tollel hommikul oma toas, sest enamjaolt kõik pakkisid ning ise pidin ka hakkama pakkima. Kell 9:30 läksime alla fuajeese, et järgmistega hüvasti jätta. Meie tüdrukute grupist läksid ära Mareike ja Signe :'( reaalselt kallistasime seal neljakesi ja kõik me hakkasime nutma.. ning lisaks lahkusid mu kaks lemmikut Marius ja Ville... nad lihtsalt olid niii lahedad ja iga kord kui mul hakkas meel kurvaks minema või pisarad tulema, siis tuli Marius ja hakkas oma itaalia Super Mario aktsenti tegema ja rääkima kuidas ta on Luigi evil twin brother või siis laulma mingit Taylor Swifti laulu... Ta tõesti on one of a kind inimene :D aga me tegime lubaduse Villega, et me lendame suvel saksamaale Mariusele külla :)) nii raske oli igatahes neist KÕIGIST lahti lasta, sest Sa ju tead, et Sa ei pruugi enamusi enam mitte kunagi näha. Peale nende lahkumist läksin enda tuppa koos Marisa ja Tatjanaga ning ma hakkasin pakkima.. Kell 11:30 oli minu kord lahkuda, õnneks minuga koos läksid üpris mitmed inimesed. Enne kui ma bussile astusin tulid kõik kes ära saatsid lihtsalt grupikallit tegema ning see oli lihtsalt niii kurb :D jõudsime lennujaama ja kõik läks ilusti, kui välja jätta, et kui mina olin seal turvakontrollis vms, siis läks tuletõrjealarm tööle, aga reaalselt mitte keegi ei teinud sellest välja, kuulsin ainult kuidas turvad ütlesid üksteisele "i hope they don't close the airport" ja oligi kõik :D tegutsesid tuimalt edasi. Midagi igatahes ei juhtunud.

Minu esimene lend läks Los Angeles'si ning minu lennul olid veel Alex, Friis, Keita ning veel üks kelle nime ma ei mäleta :D Istusin igatahes ühe tüdruku (Lõua-Koreast) ja Alexi vahel..Alex ei lubanud mul magama jääda lennu ajal, ütles et hakkab mu peale joonistama juhul kui jään.. oh well 5 min peale õhku tõusmist ma juba magasin :D:D ärkasin ülesse ja mu üks käsi oli reaalselt täis joonistatud ja kirjutatud "i'm so stupid" jne :D vahva. Ülejäänud reisist rääkisin tolle tüdrukuga Põhja-Koreast, sest ma ei tea sellest väga midagi ning täiega huvitav oli kuulata kommentaare tema poolt.

Los Angelesis oli tohutult ilus maanduda öösel, sest kõik selle linna tuled - wow! Lennukilt maha tulles hakkasime oma järgmist väravat otsima, aga mis me nägime - meie grupi inimesed istusid keset mingit käiku põrandal!!!! Reaalselt jooksin sinna, kallistasin Mareiket, Villet ja Mariust nagu ma poleks neid juba aastaid näinud... :D nende lend oli tühistatud igatahes, nii et need 3 + Julia ja Clemens olid lihtsalt lambikas kohas lennujaamas istumas, aga meie õnn, et nad istusid täpselt meie värava juures :) Ville, Julia ja Clemens olid mu LA - Chicago lennule paigutatud :) lisaks nii kui nii pidid mu lennul olema Alex ja Friis :)

LA - Chicago lend läks mega kiiresti, sest ma põhimõttteliselt magasin jälle terve lennu, sest läksime lennukile 11pm ja jõudsime Chicagosse 6am. Ei kiida sellist ööd :D Chicago lennujaamas saatsime kõik oma väravatesse ära, ning me Alex'iga läksime oma Des Moinesi lennule.. Viimasel lennul jäin magama juba enne õhku tõusmist :D Des Moinesi lennujaamas tuli mulle hostema vastu ning sõitsime koju.... NIIIII veider on kodus olla. Magasin reaalselt terve pühapäeva maha, ning nüüd on esmaspäev ja snow day!!!!

juba igatsen oma ohanat!!
viimased pildid rõdult...

Honolulu lennujaamas käisime ja sõime end veel paksuks..

Lõuna-Korea oma rahaga..

rahulik 10000 lõuna-korea kohaliku... mis on nii 10 dollarit. Ma üldse ei mõista, kuidas nad lähevad poodi ja ostavad jäätise ala oma 5400 kohaliku raha eest v?

Friis

Honolulu lennujaam on enamjaolt väljas

leidsime need pompsid LA lennujaamast

ja me ühinesime nende pompsidega :D

Mareike!!

Ville ja Marius kallistasid ja karjusid "noo, don't leave me!!!" lihtsalt üle kogu lennujaama :D nalja vennad.

meil on fesaris juba oma grupp kõigiga ja viimased kaks päeva lihtsalt kõik kirjutavad kuidas igatsev kõiki juba :(