Sunday, March 10, 2013

Hawaii - Day 7

Viimane täispikk päev. Sõime esimest korda hommikust hoopis basseini ääres, sest meil too hommik liiga palju aega polnud. Hommikul hakkasime kohe sõitma ühte randa, et veeta viimane päev rannas ja minna snorgeldama. Sinna randa jõudes oli vaade tohutult ilus. Too rand oli kunagi mingi kraater vms kuhu oli aegade jooksul üks pool ära vajunud nii et vesi tuli sisse ning nüüd on see üks kõige kuulsamaid randu snorgeldamiseks. Käisime snorgeldamas, niiii palju ilusaid ja värvilisi kalu oli ja mõned olid täiega suured. Vahepeal vee all olles kuulsin kuidas mõni tüdrukutes kiljus kuskil, sest nägi mega suurt kala :D päeva tipphetk oli kui istusime rannal ja vaatasime ookeani poole ja järsku nägime midagi väga suurt - vaala!!!!! Natuke kaugemal tuli vaal veest välja (nii 3 korda järjest), ta oli küll mega kaugel, aga siiski oli täiega hästi näha, sest ta oli hiiglaslik! See oli lihtsalt üks kõige lahedamaid asju mida ma olen näinud. Võtsime päikest nii 2 tundi (või siis enamus ajast sõime ja kuulasime muusikat) ning enne ära minekut otsustasime veel kõndima minna. See kõndimine küll lõppes sellega, et ma sain jälle vette visatud Alexi poolt ja siis kõik teised kaasa tõmmatud. Reaalselt tundaega mängisime lihtsalt vees ja tõmbasime kõiki vette või siis üritasime inimesi kes olid kuivad vette tirida. Nalja kui palju. Kunagi lähen ja viin oma vee kaamera ka walmarti tagasi, et pildid sealt kunagi kätte saada :) loodan, et ma üldse kasutasin seda õigesti ja pildid tulid välja vees :D Tagasi hotelli minnes oli meil natuke aega, et end valmis sättida ning siis läksime Paradise Cove Lu'au. Seda kohta on väga raske kirjeldada. Põhimõtteliselt on nii, et ostad pileti, lähed sisse ning seal on suur territoorium erinevate tegevustega, nt kanuuga sõitmine, erinevate ehete tegemine ja erinevad sportimised. Hiljem oli seal suur õhtusöök ning etendus. Õhtusöögi ajal (kus oli nii paarsada inimest) hakkas mingi grupp hüüdma enda oragnisatsiooni nime ja laulma jne, ega me siis halvemad polnud, lasime järgi :D:D meie suur koomik Peach (pärisnimi Kamiki) tõusis tooli peale püsti ja hakkas vägesi juhtima :D sellest video ka kunagi. Hiljem sõitsime bussiga koju. Meie bussisõidud on siin alati niiiiii lõbusad ja enne kui sõitma hakkasime üks poiss hüüdis, et see on viimane bussireis kõik koos. Sekundiga terve buss jäi vait lihtsalt ja siis keegi karjus "nooooo, i love this ohana too much!!" Ohana tähendab Hawaii keeles perekonda keda ei jäeta kunagi seljataha. See hetk lihtsalt saime kõik aru kui lähedasteks me oleme üksteisega saanud selle nädalaga. Aga see eest too bussireis oli eriti lõbus ning meie party bus oli valjem kui kunagi varem. Kui jõudsime hotelli, siis me reaalselt istusime lihtsalt bussis, keegi ei tahtnud välja minna.. Kui lõpuks läksime hotelli pidasime oma viimase koosoleku kus räägiti mis aegadel keegi lahkub (nii 5 erinevat kellaaega oli kus hotellist lahkuti). Kui meie ülem YFUkad/Belo USA 3 naist rääkisid meiega, siis nad koguaeg korrutasid kui imeline grupp me olime. Eks nad räägivad seda igale grupile, aga kui Sa kuuled kui üks naistest ütleb, et me oleme siiani olnud kõige lahedam grupp nende aastate jooksul ja Sa näed kuidas ta silmad lähevad märjaks, siis mõistad, et me tõesti olime eriline grupp. Peale seda lihtsalt vaatasin ümber ringi, kõik kallistasid, esimesed pisarad olid valatud..... See tõesti saabki läbi, palun ei! Istusime too õhtu hotelli fuajees poole 1ni öösel, nii palju pisaraid, kuigi keegi polnud ju veel lahkunudki. Läksin oma tuppa nii 1 ajal ja nägin kuidas nii paljud tüdrukud istusid veel hotelli koridoris rääkisid ja kallistasid... :(

too rand

lõuna (Y)

Alex tegi baywatchi

jellyfish

vahva,  mingi kana oma munadega ranna parklast.

meid lihtsalt topiti autosse nii palju kui mahtus :D

ja üks kutt istub keskel maas

Nitchanan :)

lebo elu, limu juhil dollarid käes

sain viimasel päeval natsa päikest

party bus oma parimas valguses.... ehk party rock anthem ja nendel poistel need särgid väga seljas ei püsinud

lihtsalt P-A-R-I-M grupp!!

olin kohalik

head nahavärvid

Marisa'ga :)

tegid endale käevõrud

even the sun sets in paradise

Marius oli rebel oma lillede ja tattoveeringuga :D:D

pööraks tähelepanu Mareike riietusele, ilusti kõik minu kapist :D

Signega :)

Tatjana - Signe - Marisa - mina - Mareike

mingi kohalik jälle puu otsas

Ville ja Marius

kõik päikseloojangut vaatamas

see pilt on hea, sest Kamiki tõusis püsti ja üritas tähelepanu võitta, aga hoopis kukkus :D:D