Friday, March 8, 2013

Hawaii - Day 6

Hommikul sõime esimest korda basseini ääres hommikust ning seadsime ennast minekule juba varakult. Sõitsime Pearl Harbor'i. See koht on siis USA ajaloos väga-väga tähtis, sest Jaapanlased ründasid seda kunagi ja siis see oli väga tähtis koht teises maailmasõjas. See koht on ka praegu sõjaväe kaitse all, nii et mega kontroll oli kui sinna jõudsime. Meil ei lubatud näiteks kotte võtta kaasa (isegi mitte bussi) ning vedelike ka mitte. Väga paljudes kohtades ei tohtinud kaameraid kasutada. Esimesena läksime Missouri Battleship'i peale, mis on tuntud kui kohana kus sõlmiti rahuleping peale teist maailmasõda. Meile tehti tolle laeva peal tuur ning viidi igast ruumidesse kuhu muidu inimesi ei lasta, nii et mega huvitav oli :) hiljem tegime vabatahtliku tööd seal laeval, et tänada tolle tuuri eest. Saime kõik laevatekki pühkida. Mingi hetk vajus see koristamine väga ära ja hakkasime tegema hüppe pilte (koos harjadega, olime päris Harry Potterid enda arust). Peale laeva peal käiku läksime Pearl Harbori Memorial monumendile. Sinna sõitsime paadiga, sest see monument oli ühe pommitatud laeva kohal. Too sõjalaev ajab ikka õli välja ning seda oli väga hästi näha. Tolle mälestusmärgi ehitise õhkkond oli kuidagi nii teistsugune, see lihtsalt võttis emotsionaalselt väga läbi. Tolle mälestusmärgi all oli juba lihtsalt tuhandeid  surnukehi (laevas, sest nad läksid laevaga koos põhja) ning oli eraldi ruum kus olid kõigi inimeste nimed kes hukkusid pearl harbori rünnaku ajal, see tunne mis seal ruumis tuli oli ikka tohutult võimas, aga depressiivne! Peale monumendil käimist olid kõik inimesed lihtsalt vait, see polnud koht rääkimiseks, kõik lihtsalt istusid vaikselt sealt ära minnes. Hiljem läksime sööma Taco Belli. Ma sain väga kurva nalja osaliseks seal :D nimelt Alex tuli mingi hetk mu laua juurde ja küsis, et kas ma tahan, et ta täidaks mu joogitopsi ära. Algul ma üldse ei nõustunud, sest ma olin kindel, et ta teeb midagi... Lõpuks olin nõus, et ta täidab selle ära, aga ma jälgisin teda koguaeg :D Ta jõudis tagasi minu lauani... Ma kõhklesin niiii kaua kas joon seda või mitte, sest ma ju tean teda, tal on koguaeg mingid haiged naljad. Tüdrukud lõpuks ütlesid, et ei usu, et ta midagi teeb, niigi norib mu kallal nii palju, et enough is enough :D ütleme nii, et ma lõpuks oleksin pidanud ikka ennem topsilt kaane ära võtma ja vaatama sisse... :D Alex oli võtnud mu kõrre välja ja pannud selle kõige teravama taco kastme paki sisse ja paki pannud mu topsi sisse, nii et kõik tundus ju tavaline, pepsi ilusti topsis, aga see hetk kui ma jõin seda ja eriti rõve maitse tuli..... NOT FUN :D teised reaalselt naersid kõrval pisarateni, sest ilmselgelt neile oli see naljakas. Ma pean tunnistama, et ta tõesti tegi selle hästi ära, sest ma ju koguaeg jälgisin teda, aga ju siis ta ikka kuidagi sai selle tehtud.... Vähemalt ostis ta mulle uue joogi. Ma üritan teistega talle nüüd mingit suuremat nalja välja mõelda, sest see oli tema teine suurem prank mu kallal, esimene oli tollel päeval kui käisime rannas.. Nimelt ma seisin vee piiril ning ta mõtles, et jube hea mõte on mind seljatagant vette visata. :( Marius vähemalt lubas mind aidata mingi prankiga. Peale lõunat sõitsime tagasi hotelli, sealt kohe otse läksime randa. Rannas olime pea tunni ja siis läksin Marisa ja ühe Jaapani tüdrukuga poodidesse :) kell 7 oli meil õhtusöök hotelli katusel. Kõige khuulim õhtusöök, ma ei ütle, et Hard Rock Cafe paari päeva eest halb oli, aga tänane oli lihtsalt vabam :) Vaade oli lihtsalt hingemattev ning meie laua seltskond oli kulda väärt. Istusime seal üle tunni, rääkisime juttu ja tegime pilte. Minu lauas olid  Marisa, Signe, Tatjana, Ville, Mareike, August, Adrian, Yusuke ja Alain. Alguses alustasime mingi haige nimemänguga, sest ma polnud nende kõigiga varem rääkinud, nii et mõtlesime, et kõige parem viis on alustada nimemänguga :D saime isegi tolle mänguga niiiii palju nalja. Kurb, et nüüd kui on ainult üks full day jäänud, olen ma lõpuks jõudnud enam-vähem kõigiga rääkida ja aina lõbusamaks läheb, sest meid on 54 (mitte 52 nadu varem kirjutasin) ja viimne kui üks meist on lihtsalt niiii lahe inimene ja meil on siin mega aeg!!! Peale söömist saime kella 10:30ni vaba aega (Viimast korda :( ), ehk saime minna viimaseid kinke ja asju ostma. Peale seda oli hotelli fujees koosolek homse üle ning peale seda jäime jälle lihtsalt sinna lebotama kõik koos. Ma armastan siinseid õhtuid kui me istume kõik koos hotelli fujees (mis on põhimõtteliselt õues, siin kõik majad suht lahtised) ja siis lihtsalt istume ja räägime, niiii vaba õhkkond :) ja nüüd silmad vajuvad kinni, sest 5 tundi und eile polnud piisav ja juba on jälle 6 tunni pärast äratus,

mahalo!

Jaapani arhidektuur annab tunda vist

Missouri battleship

kandsime kõik oma YFU reisi särke

õnnelikud koristajad

mingi tehnika

norm magamistuba

pood oli meie poolt vallutatud

põhja läinud laeva osa

ja nii hästi oli seda põhja läinud laeva näha

nimed :'(

mälestus-ehitis

kergelt õli

kõikidel auto numbrimärkidel on vikerkaared :)

see kuradi kuum kaste

mu õnnelik tops

high way

Honolulu

bussis pidid kõik riigid oma hümni laulma, 2 Jaapani kutti ei tahtnud laulda, nii et nad lihtsalt tõusid püsti kui üks tüdruk laulis ja siis teesklesid, et magavad (kõrval olev kutt keda näha pole hakkas oma särki seljast ära võtma, sest ütles, et ei magata riietega, normaalsus enne kõike)

Tsehhi

mu toakaaslane Leonie :)

Marius hakkas laulma...

... ja tantsima :D:D:D

Augustiga. Ta ka Iowas :)