Thursday, March 7, 2013

Hawaii - Day 5

Esiteks, ma pean ütlema, et paari päeva pärast on tagasi Iowasse minek, no üldse mitte ei taha!!!! See on Ameerika, vaba maa, nii et ma keeldun lahkumas :D

Täna igatahes oli järjekordne mõnus hommikusöök rannas. Istusime paljude tüdrukutega ranna äärel kivimüüril ja poisid olid meie ees liival, mängisid palliga. Mingi hetk poisid mõtlesid, et on jube kavalad ja jooksid täiega meie poole, sest meie ees olid maas tuvid ning ilmselgelt järgmine hetk olid need tuvid meie nägudes kinni.. Not funny :D tegelikult meil täitsa lahedad poisid, aga no neil koguaeg mingid kurjad plaanid :D Peale kella 9 hakkasime kõndima Diamond Head'i poole (Hawaii kõrgeim tipp), et sinna mäe otsa matkata. Kõigepealt kõndisime pea tunni minutit 28C kraadis. Terve tee rääkisin juttu Mariuse (Saksa) ja Villega (Soome). Kõige parem oli see, et peale nii 20 minutit kõndimist Ville hakkas täiega vinguma, et võiks ikka auto olla ja tahaks peatust vms (naljaga vinguma) nii et me otsustasime, et me oleme ameeriklastest ja tahame big mac pausi :D Jõudsime lõpuks diamond head väravateni (osad arvasid, et matkamine läbi, tegelikult alles algas - fail!) Olime väravate juures natuke, tõmbasime hinge ja täitsime veepudeleid ja matk algas. Mäe tippu oli 1 miil, mis polnud üldse nii hullu, aga need teed ja ülesmäge minek oli lihtsalt nii raske ja niiii tohutult palju astmeid oli. Tegelikult olime me kolm tempoga päris hea, sest me jõudsime esimestena tippu ja hiljem tagasi :) Tipus oli tohutult ilus vaade!!! Tegime seal megalt pilte (kuigi nägime välja nagu reaalsed higimäed) ning lihtsalt nautisime :) Alla kõndides kaotasime soomlase Ville teiste sekka ära, nii et jätkasime oma teed Mariuse ja Moritz'iga peamiselt :) Ausalt öeldes, alla minek oli raskem kui ülesse, sest osad kohad olid väga järsud ning alla minnes oli täpselt näha kuhu kukkuda võib :D Alla jõudes oli igatahes surm silme ees, aga see matk oli tohutult mõnus, sai end liigutada ning kaas VÕPidega kvaliteetaega veeta :) Hakkasime tagasi kõndima ja saime üllatuseks oma bussiga tagasi sõita :) Jõudsime peale 5 tundi matkamist tagasi hotelli, saime paar tundi vaba aega ja siis sõitsime Hawaii suurimasse kaubanduskeskusesse. Kõigepealt saime 1,5 h vaba aega, jooksime reaalselt kõikidesse peamistesse poodidesse. Peale seda läksime kõik koos sööma Bubble Gump'i vms, restoran mis on tehtud filmi Forest Gump järgi ja sisustatud kõik selle filmi teema järgi :) väga lahe koht ning me naersime oma laua inimestega niiiii palju, et reaalselt valasime pisaraid. Hiljem saime veel tund aega shopata ning siis läksime tagasi hotelli :) Hotellis istusime jälle nagu iga õhtu hotelli fujees kella 11:30ni, me iga õhtu lihtsalt istume seal ja räägime juttu :) täielik kvaliteetaeg!!! Täna reaalselt osad tüdrukud jäid magama fujee diivanitel :D:D nüüd istun oma hotellitoas, räägin oma saksa toakaaslasega juttu ning kell on südaöö läbi. Kõigest 5 tunni pärast äratus, aga uni on nõrkadele! (või siis 24 tunnist jääb väheks päevas)

teel üles

Adrian ja Yusuke

sain uue särgi :P

ja nii need teed viisid tippu

teised olid kergelt tahapoole jäänud

võimas!

normaalsed väsinud... Marius - mina - Ville

Marius

üleval Alex, ees vasakul Namiki

meie ülem YFUkas

Moritz

ajasime jääd ümber

vot seal tipus käisime :)

vesi ongi lihtsalt nii selge

see mäetipp...

meie hotell

vaba aja jooksul käisin Signega sillal :)

kaubanduskeskus

Signe :D:D:D (Taani)

mängisime Hiinlasi

mina - Signe - Tailane

Mareike "i'm so excited to eat this!!!"

apple poes on rohkem kui 1 näidis :D

meie laud

neiud väsisid kaubanduskeskuses ära :)

Saksa - Mareike - Adrian - mina

mul särgil kiri "fashion is so out" ja siis üks kutt tuli ütlema mulle, et talle meeldib mu särk, et tema arvates on see in.

mu matka kaaslased :) Ville - Marius

meie võimas grupp :)

1. Eelvimasel pildil, taga paremal see mees, tal on lihtsalt HUUUUGE jalg :O Lihtsalt ei jäänud märkamata :D