Wednesday, March 6, 2013

Hawaii - Day 4

Hommikul ajasime end kõik uimastena bussile ja hakkasime Hawaiid edasi avastama. Esimene peatus oli üks kõrgemaid vaateplatvormi siin. Vaate oli metsikult ilus!!! Olime seal nii 20 minutit, tegime pilte, enamus pildid olid teiste kaameratega tehtud, mul küll on palju pilte, aga teiste omi näen ka kunagi :P Edasi sõitsime poodi, et osta lõunaks kõike head ja paremat kokku, sest lõuna oli piknik rannal. Sõitsime kohalike randa, see oli veel ilusam kui kõik teised rannad, sest loodus oli võimas seal ning turiste polnud!! Veetsime hea 6-7 tundi seal rannas, aga samas igav ei hakanud kordagi, tegime megalt pilte, käisime MEGA suurtes lainetes ujumas (pole kunagi nii suurtes lainetes ujunud/üritanud ellu jääda), tegime veel pilte, mängisime jalkat, tegime rannal joogat (üks YFU juhtidest on jooga õpetaja), sõime, reaalselt päevitasime äkki mingi 30 minutit :D sellise rahvaga lihtsalt tegevust jätkub, enne ära minekut tegime oma Hawaii Harlem Shake Belo YFU... See oli lihtsalt mega naljakas :D Nalja sai igatahes palju, sain mitu korda vette visatud Alexi poolt ning õnneks ei põlenud päikse käes ära nagu enamused :) 4 aeg lahkusime rannast, käisime veel mingit vaateplatvormil kus tavaliselt võis vaalu näha, mina igaljuhul ei näinud, 2 YFUkat nägid :) Tänased bussisõidud läksid veel paremaks, reaalselt terve buss laulis veel kõvemini ja veel valemini igat laulu kaasa ja tantsiti veel elavamalt, sellest video ka (videod panen kõik kokku kui kunagi tagasi Iowas). Ma lihtsalt armastan kuidas on alles kolmas täis päev siin (tegelikult juba :((((( ) ja kõik on niiiiii vabad ja niiiiii rõõmsad :) Käisime hotellis, sättisime end jälle korda ja nägime inimeste moodi välja... Ning läksime Honolulu Hard Rock Cafe'sse sööma. See reaalselt üks lahedamatest restodest kus ma käinud olen, mega muusika, veel parem toit ja teenindajad olid lihtsalt nii naljakad (üks hakkas meie ühe Jaapani poisiga tantsime keset restot - why not). Vahepeal tuli laul Fun - We are young ja me hakkasime seda kaasa laulma, algul vaikselt, mingi hetk kõik laulsid täiest kõrist üle resto. Õnneks see oli pooleldi väljas, nii et me liiga kõvasti ei karjunud ning välja meid ka ei visatud :)) kõigil oli lihtsalt nii hea tuju ja see laul tuleb meil siin igalpool, nii et sellest laulust meie reisi laul vaikselt kujunemas :) Peale õhtusööki saime 2 tundi shopamiseks ning pidime kell 10 olema tagasi hotellis, et pidada järgmise päeva plaanidest koosolek. Meil paluti tubades olla 11:30, sest homme järjekordne vara äratus, aga ma pean jälle tunnistama, see reis on reaalselt mu elu üks khuulimaid nädalaid!!! :)

mega vaade!!!

lambad all paremal nurgas, Alex ja teine sakslane

Tatjana - mina - Mereike - ja mu eilne bussi buddy

ainult Aasiakad teevad selliseid pilte :D:D:D aga see totaalselt mu lemmik pilt üldse

ma ei kujuta ette ka mis ta eesmärk oli :D

Ville (Soome)

crazy people!

Alex

Saksa - Soome - Saksa - Lõuna-Korea vist :D

jalad ikka päris kurvad sufamisest :D

but it was 99 cents!!! (thrift shop)

kohalik toidupood

elamurajoon

meie rahulik grupp

mitte ameeriklased ameerika jalgpalli mängimas

nahavärvid :D

laisad

pidime telefonide taha kleepima oma numbrid juhul kui telefoni ära kaotame (GEENIUS)

peale meie harlem shake videot :D

me ikka max turistid

Tatjana - mina - Mareike

meie :)

masaaž YFU moodi hotelli fujees

ma tõsiselt loodan, et näete seda videot sellelt lehelt - https://www.facebook.com/photo.php?v=353568578094016&set=o.447260945354856&type=2&theater :)

1. Ausõna, kui peaks tulema läbiaegade parima USA blogi valimine siis peaksid küll Sina esimese koha saama! Tõesti, raske on sõnadesse panna, kui väga ma Su blogi armastan! Ja nii tore, et Sul seal nii hästi läheb!