Tuesday, March 5, 2013

Hawaii - Day 3

Täna hommikul oli niiiii raske üles saada, sest eile oli nii väsitav päev.. Hommikul käisime jälle ranna ääres hommikust söömas ning kell 8:30 olime juba bussi peal. Täna avastasime Hawaii kõige suuremat saart, ehk sõitsime bussiga saare teise otsa.. Mina ja paar tüdrukut jäime 1 min hiljaks nii et kõik olid juba bussis ja pidime pm istuma sinna kuhu vaba koht oli. Lõppude lõpuks oli see hea, sest ma sattusin täiesti uude seltskonda ning pidin istuma ühe Saksa poisi (kelle nime ma suutsin juba unustada) kõrvale, kellest mul tegelikult oli päris kehvake eelarvamus, sest ta nägi välja selline, et ta sobiks jersey shore'i :D aga ei, sain õnneks oma esmamuljele vastupidise arvamuse ning oli täitsa meeldiv tema kõrval bussis aega veeta ja jalgpalli üle vaielda. Meie esimene peatus oli capital house'i juures ehk pakuksin, et midagi sarnast nagu meie toompea loss?! kõndisime seal ümbruses ringi ning tegime megalt pilte (jälle). Sõitsime umbes pooltundi ning jõudsime dole pineapple kohta. See oli poe laadne asi, kus müüdi kõik võimalike ananassiga seotud asju, sest seal kõrval oli üks suurimaid ananassi istandusi, saime mega head pineapple dol whip asja, mis maitses justkui nagu ananassi jäätis, ainult et tervislikum. Järgmine ja pikem peatus oli kõige suuremas surfi linnas Haleiwa Town'is. Meil oli 2 tundi seal aega ringi uurida... mina ja osad tüdrukud reaalselt sõime need 2 tundi :D:D tegelikult algul kõndisime natuke ringi, siis nägime ühes söögikohas põhimõtteliselt meie kõiki VÕPe, nii et otsustasime sinna minna sööma ning peale seda edasi jalutades leitsime mega laheda koha kus müüdi ala maitsega jääd :D haha, see kõlab nii kirjutades eriti veidralt. Peale seda jätkasime teed edasi mööda saare põhjarannikut, peatusime mõndades kuulsamates randades ning tegime pilte. Peale lõunat jõudsime Polynesian Cultural "linnakusse", mida nimetatakse Hawaii disneyland'iks. Seal oli tohutu suur ala jaotatud 8 erinevaks saareks ning igal saarel näidatakse erinevaid asju, mänge või on lihtsalt erinevad tegevused. Vahepeal olid erinevad etteasted mis olid mega naljakad. Esimese ajal Marisa (Sakslane) reaalselt valas pisaraid, sest naeris nii kõvasti. Teise etenduse ajal kutsuti 3 vabatahtliku lavale, 50st inimesest võeti kõik 3 meie seltskonnast, 1 saksa poiss, 1 saksa tüdruk ja 1 taani poiss. Lõpuks nad pandi kõigi ette tantsima, sellest video kunagi hiljem :D kolmas etendus oli kõige naljakam, üks mees rääkis Hawaiist ja näitas erinevaid asju (nt kuidas palmi otsa ronida, kuidas puu tükkidega tuld teha jne), aga ta tega seda läbi huumori, nii et enamus ajast lihtsalt kõik pealtvaatajad naersid kõva häälega. Saime seal väga palju vaba aega, näiteks käisime kanuuga sõitmas, vaatasime kuidas meie poisid üritasid palmi otsa ronida (total fail :D) ning õppisime traditsioonilist Hawaii tantsu :) Sõime õhtust ka seal ning peale seda oli õhtut lõpetav suur show. Erinevad Hawaii "kultuurid" tantsisid ja näitasid selleläbi erinevaid Hawaii traditsioone. Lõpp oli kõige ägedam, mega tule show, etendus toimus ühe mäe ees/äärel ja siis roniti igale poole mäe servadele tõrvikutega - mega ilus vaatepilt!!!! Hiljem läksime tagasi bussi ja algas 45-minutiline tagasi sõitmine. Pooled jäid magama, ülejäänud vaatasid filmi "50 first dates", mis pandi bussis mängima, sest see filmiti Hawaiil :) (väga armas film!!)

Bussisõidud olid täna muidu väga ägedad, enamus ajast mängiti muusikat, nii et polnud hullu kui oli mõni "piinlik vaikus", sest vahepeal kõik lihtsalt laulsid ja tantsisid kohtadel :D Lisaks meie juht õpetas igast lahedaid asju Hawaii kohta - näiteks -

• too käemärk shaka sign mida paljud teevad tähendab "hang loose", samas seda kasutatakse tervitusteks, lihtsalt "viisakus väljendiks" või näidatakse, et elu on ilus.
  • kui Hawaiil abiellutakse, siis traditsioonide kohaselt ei küsita, et kas nad ütlevad jah, et nad on üksteisega surma lõpuni vms, vaid siin küsitakse, et kas sa kunagi jätad oma kaasa, ning kui vastuseks on ei... siis kõik OK ja congratulations, meie nii suur "jah sõna"ei ole siin midagi :D
  • sõna aloha tähendab alo = tere näost näkku, ha = rõõm elu üle..
hetkel ei meenu midagi rohkemat, aga järjekordne khuul päev!

mu bussikaaslane :D

normaalsed puud

tüdrukud mõtlesid teha armsa pildi

poisid peatasid pildi

photobomb!!

ja Mauritz photo bombis kõigi vapi pilti....

meie poisid üritasid toda kuju järgi teha...

likelike highway

ma kiidan selliseid bussireise

seal oli maailma suurim labürint

muld on siin vulkaanide tõttu punane

päikesekreemi/sprei aeg

Signe (Taani) - Marisa (Saksa)

maitsega jää... vms

Tatjana - mina - Signe

turistid 123

seal rannas filmiti viimane Kariibi mere piraatide film

turistid bussis 456

seal olid tegelikult tohutud lained

Mareike (saksamaa)

meie bossid

ei tundu nagu talv

Soomlase Villega... päikese tõttu üpris hiinlased

kohalik paraad

minu ja Signe Hawaii nimed (minu oma paremal käel)

beat off

meie 3 laval

see oli vist kõige kõrgem kuhu meie omad suutsid ronida :D

"tegid lõket"

"i'm so hot that i can ever stand in the fire".......

pigistas kookonist piima välja

jah seal puu otsas on inimene

ilma mitte mingi varustuseta

Mareikega :)

alohaaaa

pool põlve väiksed vere täppe täis surfamisest

ja jalad ka natuke kurvakesed peale surfamist

1. niiii-iiii-iiii ilusad pildid ja so pretty'd käevõrud :)))

2. tõesti ilusad pildid! :) kas toit on seal odav? (mis kurss on?) tundub, et on täiega tore :) nii kade
    enjoyyy

Replies
    1. aitäh!! :) Toit EI ole odav, just käisime lõunat söömas, sõin väikse ceasari salati, 9 dollarit (7 eurot) :D

Delete
  3. vaevalt,et seal miski odav on. See on siiski turismi koht ju :> .