Monday, March 4, 2013

Hawaii - Day 2

Võin täiesti ausalt öelda, tänane päev oli üks mu parimaid päevi mis mul üldse olnud on!!

Hommikul läksime juba sööma 7:30... Hommikusöök on eriti lahedalt siin tehtud, saad oma karbikese ja siis topid selle põhimõttelist kõike toitu täis ning siis valid kas lähed tuppa, basseini äärde, või randa sööma. Valisime tüdrukutega viimase variandi ning tundus, et me polnud ainsad, sest rannaesine oli meie VÕPe täis :) Istusime ranna äärel, väljas 25 kraadi (hommikul kell 7:30 halooo) ning esimesed surfarid olid juba lainete vahel, nii et vaatepilt oli mega.

Kell 8:30 oli juba kogunemine, meid jagati siniseks ja roheliseks grupiks (ma olin roheline) ning hakkasime minema. Õnneks minu põhi-inimesed olid minuga samas grupis (va Alex). Kõndisime järgmisesse randa (siin kõik minu arvates üks suur rand) ning meil oli tund vaba aega. Hiljem läksime mingi teatud paadiga sõitma, ei mäletagi enam mis selle nimi oli. Meid oli umbes 25-27 VÕPi, istusime seal paadi otsal mis oli võrest. Algul sõitsime lihtsalt kaugemale rannikust ja meile anti võimalus vette hüpata ja ookeani nautida.. Umbes 50-60 minutit tegime lihtsalt vettehüppeid paadilt ning ujusime/uurisime kalu. Kõige lahedam oli, et me nägime merikilpkonni. Nad olid ju hiiglaslikud!!! Ühest sain vähemalt pildi ka :) Tagasi paati minnes hakkasime kohe edasi sõitma. See võre kus me istusime oli nelinurkne ning ma mõtlesin, et jube hea mõte on kohe kõige avatuma otsa äärele istuda.... see mõte muutus natukese aja pärast :D mingi hetk kapten ütles, et me kõik paneksime elektroonika ära, sest lained võivad kõrged olla, algul mõtlesin küll, et kui kõrged need ikka olla saavad... 5 minutit hiljem ma ei suutnud enam hingata sest laine lõi üle pea :D:D sit in the front they said, it will be fun they said... Ja ma mõistsin miks pool paadist oli võre põhjaga - et vesi saaks kohe välja minna. Alguses laine lõi koguaeg minu kõrvale nurka, kus istusid 3 saksa poissi ja ma naersin nende üle, et said lainega.. kuni tuli see samune laine mis mind lämmatas :D mul jooksis terve elu silme eest läbi, sest üks laine lihtsalt oli mega kõrge ja kõik juhtus nii kiiresti, et ma ei suutnud üldse kuidagi reageerida :D see laine tabas ainult ühte poolt (minu poolt -.-) teised naersid pisarateni meie üle, usun et too vaatepilt võis võimas olla. Olime jälle märjad nagu kassipojad seal laeval, aga samas päike oli niivõrd soe, nii et see kõik oli täiuslik. Sõitsime mööda Honolulu rannikut, selle linna siluett ühel käel, lõputu ookean teisel, niivõrd lahedad inimesed ümber ning kõlaritest tulev muusika, seda feelingut lihtsalt ei saa kirjeldada... Laulsime kogu seltskonnaga kõvasti ja valesti Titanium'i, wild one ja kõiki teisi teatud laule kaasa ja ei kujutanud ette, et elu saaks veel ilusamaks minna..

Peale seda mega-trippi oli meil vaba aeg lõunaks ning hiljem oli surfi koolitus.. ma poleks kunagi arvanud, et surfamine nii raske on. Algul oli umbes 5-minutiline koolitus kuival ja siis juba lasti meid ookeanile. Pidime olema kõhuli surfilaual ja kätega nö söudma üle laua äärte (nagu filmides haha), juba see, et rannikust natukenegi kaugemale jõuda võttis nii palju energiat.. Mina ja üks saksa tüdruk lihtsalt lamasime selle laua peal ja üldse ei jaksanud midagi teha :D:D mingi hetk võtsin end kokku ja aerutasin end koolitajate juurde. Nad ütlesid meile täpselt millal me peaksime hakkama kiiremini "aerutama" ja siis püsti tõusma, et saaks selle õige laine hetke. Ma tõesti ei uskunud, et ma saan püsti kohe esimeste kordadega, aga vot sain. Meile öeldi, et kui kukud laua peale maha, siis alati küljega, mitte jalad ega pea ees... Sain kiiresti aru miks, peale esimest kolme korda kui kukkusin ja oma jalaga vastu mõnda ääretult teravat kivi ära lüües hakkasin ainult külili kukkuma. Olime vee peal 1,5 tundi, haige kuidas see ikka läbi võttis. Sain paar korraliku lainet ja püsisin püsti järjest ilusti üle 100 meetri, sest need lained olid üpris suured ja kui õige hetke ära tabab viib laine ikka väga kaugele. See tunne jälle, oled seal vee peal, surfilaud all, ees Honolulu siluett, süda võiks õnnest nutta.. Sain aru mis tunne on, kui kõik ütlevad "oled selle laine peal ja siis lihtsalt kõik muu ununeb" - true story! See kõik tänane andis niiiii palju positiivset energiat juurde, i love Hawaii!!!! (ühel jalal ainult 3 sellist väikest lõiget kivide poolt tehtud ning jalad kergelt villis, aga ausalt öeldes, see ei heiduta hetkel üldse!!)

Kõndides tagasi hotelli peale seda kõike rääkisime Alexiga (too Saksa VÕP kellega kohtusin kesk-aasta seminaril) kuidas Hawaii on ikka reaalne paradiis ja ma võiksin vabalt siin elada, elu ei oleks halb!! Meile anti peale seda jälle vaba aega 2 tundi, nii et otsustasime Alexi ja ühe Jaapani poisiga minna kohalike suveniiripoode külastada ning jalutada ringi siin kandis, tegin veel korralikult pilte (täna reaalselt üle 200 pildi tehtud, ei tea kuidas suudan valida mida siia panna)

Õhtul läksime sööma mingisse pizza kohta, vähemalt üks mõnus asi siin - hommiku- ja õhtusöök on hinna sees, kuigi käime iga õhtu erinevas kohas väljas söömas :P peale söömist oli meil jälle kella kümneni vaba aeg.. Otsustasime suure kambaga lihtsalt mööda  peatänavat jalutada. Jõudsime üliiii khuulide tänava tantsijateni, nendest panen video ka kunagi :D ja üldse oli tohutult palju tänavamuusikuid ja osadega rääkisime juttu, ühe New Yorgist pärit oleva räppari jutt pani mind täiega mõtlema.. Tänavaartiste on alati nii lahe kuulata, kõigil oma story. Peale seda jooksime randa, sest teadsime, et õhtul lastakse ilutulestiku, sest täna oli mingi Honolulu tähtpäev...

Kell 10 (30 min tagasi) oli just hotelli lobby's "tiimi koosolek" :D ehk räägiti üle mis homme teeme, saab jälle kell 8:30 hommikul teele asuda!! Ja nüüd meil vaba aega kella 11ni, mille ma siiski sisutan hotellitoas istumisega ja selle postituse kirjutamist, sest lihtsalt liiiiiiiga väsinud, et enam midagi teha, lisaks käed ja jalad on ebanormaalselt valusad... go surfing they said...

reisi official blog - http://yfuhawaiiexpeditionmarch2013.blogspot.com/

hotelli esine

igalpool näeb inimesi surfilaudadega

taustal surfarid

kohalik Balti Jaam

YFU võtab lihtsalt terve tänava

esimene surfi grupp

Hiina - Saksamaa

osad sisustasid rannas aega nii :D

Hiinad

Jaapani ja Hiina tüdrukutega :)

Taani - Eesti - Saksamaa

Taani  - YFU töötaja - Eesti

meie ride

meie kapten

:D:D

emotsionaalsed sakslased

grupijuht

Honolulu

me lasime hullu ja kõrvalt mingi laevatäis inimesi vaatas meid :))))

Jaapanlasel korralik rant

sea turtle läks alt läbi

Saksamaa

merikilpkonn!!!!!

subway :P

selle võre otsal istusime

Saksamaa - Saksamaa - Soome

käisin nendega poodides... hea valik :D:D

kohalik paraad

paradiis!!!

hotell siis kõige parempoolne

Alex oli suht next top  model

üks ja pool surfarit

mõni väsis ära :P

vaade rõdult

tänavamuusik New Yorgist

kõige ebaõnnestunud pilt üldse, oh well

kõige võimsam ilutulestik üldse!!!!

paar inimest

hotelli bassu

nagu aru saate, ma pole inimeste nimedega väga järje peal, sest 51 inimese nime ja nägu on väga raske meelde jätta 24 tunniga, seepärast need vahvad riikide nimed inimeste nimede asemel :D

1. Appi kui kade ma olen!!! :D

1. haha, ega ma praegu elu üle kurda jah :D

Delete
  2. vau kui äge! :) kui ma peaksin kunagi ameerikasse võpiks sattuma siis ma valiksin ka hawai reisiks. nii kade olen :DD

3. Ma olen ka nii kade. Ma olen alati tahtnud Hawaiile minna :)
    Mul on üks küsimus.. Kas sellel moslemi tüdrukul palav ei ole niimoodi? ( Ma saan aru,et usk jne...) aga ma lihtsalt uudishimust küsin :P

Replies
    1. :) aga too moslemi tüdruk on öelnud küll, et tal on palav, aga ta on sellega ära harjunud :)

Delete
  4. Kui palju Hawaii reis maksma läks ? Ülisuper lahe muidu ja võta kõik-mis-võtta-annab!! :D

Replies
    1. kirjutan sellest pühapäeval/järgmine nädal kui vastan ühe postituse küsimustele (seal mitu korda see olnud) :)