Sunday, March 3, 2013

Hawaii - Day 1

Tänase päeva sisustasin lennukitega, aga nüüdseks Hawaiil ja juba armastan seda reisi..

Hommikul igatahes alustasin kell 5 oma päeva, pidin lõpetama pakkimise ning hostvanemad viisid mu Des Moinesi lennujaama. Esimene lend algas juba nukralt, lennuk polnud õigel ajal sisse tulnud ning hiljem avastati rike, nii et pidin ootama lendu 45-min kauem.. Muidu poleks midagi hullu olnud, aga esimese ja mu teise lennu vahe oli ainult 55 minutit.. Challenge accepted! Lend ise oli rahulik, minu ees istuv mees otsustas oma kõhtu kergendada, nii et täiendas oksekotte juba enne õhtu tõusmist.. Minu kõrval istuv mees otsustas olla tüüpiline Ameeriklane ning tema suu lihtsalt ei jäänud kinni terve reisi ajal, mingi hetk ma jäin magama, kuigi ma ei imesta kui ta seda isegi poleks tähele pannud ja terve aja rääkinud. (esimene lend oli Des Moines - Denver, Colorado)

Denverisse jõudes oli mu boarding juba 15 minutit tagasi alanud.. Ütleme nii, et track tuleb kasuks, sest sain korraliku jooksu maha panna mööda lennujaama ning jõudsin viimasena lennukile. Jätsin mõttes oma kohvriga head aega, sest sellise lennukilt-lennukile minekuga oli ilmselge, et kohver ei jõua.

Denver, Colorado - Phoenix, Arizona, rahulik lend, igavus küll tappis. Phoenixis pidin terminale vahetama ja bussiga sõitma nii et sain natuke linnakest näha -  mega ilus! Oma värava juures istudes kuulsin, et kaks minu vanust tüdrukut rääkisid saksa keeles, mõtlesin, et raudselt on ka VÕPid.. umbes 10 minutit hiljem lennukile minnes sattusin nende taha ning tuligi välja, et on YFU VÕPid ja lähevad minuga samale reisile :) lennukis istusin ühe neiu kõrvale, (kes nägi välja täpselt nagu mu üks täditütar) mingi hetk ta küsis minult, et mis ma Hawaiil teen, tema silmad kui ma ütlesin, et lähen YFU reisile - nimelt ta oli järjekordne VÕP :D:D Terve lennuk on ääreni täis ja ma satun randomlilt just 2 saksa VÕPi taha ja ühe saksa VÕPi kõrvale lennukis istuma! Khuul, 6,5 tunnine lend polnudki enam nii igav. (Phoenix - Honolulu)

Honolulule jõudmine oli jälle - mega ilus! Lennujaamas sain kohe hea üllatuse - mu kohver!!! Mul pole õrna aimugi kuidas, aga jõudis! i love America! Kohtusime siis lennujaamas veel 8 VÕPiga ning meid saadeti hotelli :)

Meid on kokku 52 vahetusõpilast 14 erinevast riigist !!

Bussis istus mu kõrval Soome kutt, ütles mulle kohe "tere tulemast"... Mu süda täitus õnnega, kuulsin eesti keelt!!  Sõitsime igatahes pool tundi hotelli, istusime kõik bussis koos (3 saksa kutti, 1 soome kutt, 1 taani? kutt, 4 saksa tüdrukut, 1 hollandi tüdruk .... vist :D) juttu jätkus igatahes korralikult. Jõudsime hotelli, me olime viimased kes tulid, ehk teised olid juba õhtusöögiga alustanud ja siis me lendasime kohale.. Istusime oma "grupiga" eraldi lauda (kohti polnud) ja mulle tundus, et see grupp kuhu me lennujaamas kuidagi sattusime oligi siinsetest parimatest inimestest. Aga nägin siin juba oma Saksa sõpra Alexit ka, vähemalt mul temaga tagasi minnes 2 lendu samad :) Peale õhtusööki oli nö "tervitus kogunemine" kus räägiti reeglid üle, päeva kavad jne. Kõik üli normaalne ning päevad tulevad khuulid. Homme hommikul lähme mingi paadikesega sõitma ning siis surfi koolitus... :)

ps Eestil ja Hawaiil on 12-tunnine ajavahe.... ja ma loodan, et mu jutt on natukenegi loogiline, pole lihtne kirjutada peale 20 tunnist üleval olemist :D

Colorado

Hawaii lennujaam

vaade toast 1

vaade toast 2

jagan tuba Saksa ja Jaapani tüdrukuga :)

uhkelt ainuke Eestlane.. Tervitus kogunemisel pidid kõik "riigid" püsti tõusma.. Olin siis üksik Eestlane ja kõik vaatasid mind reaalselt suu ammuli ja siis plaksutati (eriti soomlane) :D:D

1. NIIIII KADE! Lõbutse täiega ja tee HÄSTI palju pilte!!
    Kas jojo ei tulnudki sinuga, mis ta teeb?
    Ja Tai inimeste nimed on vahvad :D

Replies
    1. tänane pole veel läbi ja juba 160 pilti tehtud... eks läheb raskeks mida ülesse panna :D:D
      Jojo ei tulnud tõesti, ta ei läinud ühelegi YFU tripile.
      ja Tai inimeste nimed on lihtsalt geniaalsed :D

Delete
  2. Kas lennupiletid pidid veel eraldi ise ostma või reisi hind juba sisaldas neid ka?

Replies
    1. need pidi eraldi ostma, sest me kõik tulime ülekogu Ameerika kokku :)

Delete
  3. oooo ei jõua juba järgmist postitust ära oodata (you know why :D:D)!!